15.01.16

WEEK 49

Po delší době jsem tu opět s další stránkou v našem albu. Tentokrát je do 49. týden. Použila jsem kolekci Sweet od BH. Celkově mi nějak stránka nesedí. Znáte to. Jsou týdny, kdy to ne a ne nalepit, aby se vám to líbilo. Po dvou dnech jsem to vzdala a nechala být. 


Na úvodní kartičce je použitá abeceda od Amy Tangarine a chipboard z kolekce Sweet.


Takhle kartička s kočičkou a klubíčkem u Esmé nesměla chybět. A každý kočkomil mi dá za pravdu, že je dokonalá. Upřímně se mi tolik líbí, že možná podstoupím další tetování v nějakém takovém to stylu. 




A celá levá stránka. Prostě je to takový mishmash. 

Snad jedinou věcí, která se mi líbí je zakomponování těchto velkých vstupenek. A to pomocí kapsy od BH ve velikosti 11,5x8, kterou jsem pomocí Fuse zatavila na velikost oněch vstupenek. 
A tak mi vznikl v albu další trošičku netradiční prvek. 




Na pravé straně jsem pokračovala ve stejném duchu, jen si přibrala na pomoc abecedu Daily Flash od October Afternoon. 









A celá pravá stránka. 

Myslím, že tohle byl první a asi i poslední počin s touto kolekcí. I když se mi sama o sobě líbí, tak s ní prostě neumím pracovat. Možná je to i tím omezeným počtem kartiček, které mám. Třeba je v celé kolekci více "klidnějších" kartiček. 

Přeji krásný nastávající víkend.



Žádné komentáře:

Okomentovat