18.01.16

WEEK 51

Doufám, že jste měli né moc náročné pracovní/nepracovní pondělí. Dnes mám ukázku našeho dalšího vánočního týdne a jak jsem psala v minulém příspěvku, opět je z kolekce Šťastné a Veselé od Lucie Šindelkové pro Papero amo.


Úvodní kartička je taková clean and sipmle. Označení týdne a glitrová abeceda. 


Na stránce jsem červenou abecedu kombinovala ještě se zlatou. A musím smutně konstatovat, že mi zlatá došla. Doufám, že se opět někde objeví na skladě, abych si udělala zásoby. A taková stříbrná, by také nebyla marná.




Ano, ano, tento týden jsem dostala předčasný dárek k Vánocům od holek z PA. Dozvěděla jsem se, že jsem se stala členkou Design Teamu. 


Celá pravá strana. Jsem na ni patřičně pyšná, i když velkou váhu nesou samotné kartičky, tak je tato stránka jedna z těch, které považuji za své TOP.


Levá strana je díky předešlému týdnu v kapse o 12-ti čtvercích 3x3.


Tato a šedivo-puntíkovaná kartička pochází z kolekce Midnight od BH. Ale to jste, vy zběhlé scraperky, jistě poznaly. :-)


I u nás panovala Star Wars atmosféra a film jsme si nemohli nechat ujít. 




Filling card s pomocí samolepek od Heidi Swapp.


A celkový pohled na levou stránku. 

Už máte taky nalepený advent? V dalším příspěvku se můžete těšit na Štědrovečerní týden, který jsem si dovolila roztáhnou na 4 strany. 

Krásný vstup do dalšího týdne.

Nalepenou. ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat