15.07.16

WEEK 14

Jsem ostuda největšího kalibru a měla bych se v postování příspěvků na blog daleko víc zlepšit. Chtělo by to systém, ale já se obávám, že i když si dám termín, tak to stejně nedodržím. Prostě tragédie. No a protože jsem tragéd, mám tu dnes příspěvek z dubna. Jedná se o týden, kdy byl kurz s Teresou Collins (více jaké to bylo tu) a tak je, jak jinak, než ve zlatě. 


Na týden jsem použila pár papírů z kolekce, které jsme dostaly (myslím, že obdarovávané byly jen ženy), zlatou abecedu, kterou jsem dostala od Jani B., pár zlatých samolepek a nějaké kartičky z českých kolekci od PA, kde vládla zlatá :-). 



Jak já miluji placky! Vždycky vyrvu spínací špendlík, nalepím 3D čtverečky a šup do alba!


Na fotku s Teresou jsem ještě hodila fotofiltr, který byl součástí nějakého loňského kitu u PA, ale už nevím v kterém. Krásně se tak zaplnila volná místa. 


Fotku s podpisem jsem zatavila fusem do samostatné kapsy se spoustou třpytek. 


Celá stránka je jedno velké zlato! A já jsem hanbím podruhé, protože už je to přes dva měsíce, co byl kurz a já jsem ještě ani s jedním albem nehnula ani o píď. Achjoo, a to mě čeká ještě zpracovat dovolenou ve Vietnamu. Neumíte někdo nafouknout den?

2 komentáře: